Konkurs ,,Mebel Dziecięcych Marzeń” zakończony!

Zakończyła się trzecia edycja konkursu „Mebel dziecięcych marzeń”, którego sponsorem strategicznym jest firma MARCOPOL. Tegoroczna edycja spotkała się z wielką kreatywnością i wyobraźnią najmłodszych, a organizatorzy otrzymali rekordową liczbę prac.

W tym roku udział w konkursie wzięło prawie 500 dzieci w wieku od 6 do 14 lat, którzy swoimi inspiracjami i pomysłami oczarowali organizatorów. Oryginalność i kreatywność prac nadesłanych przez najmłodszych przeszły ich najśmielsze oczekiwania.

Spośród nadesłanych w tym roku prac, organizatorzy, którymi są Wydawnictwo meble.pl oraz portal biznes.meble.pl) wyłonili 10 równorzędnych laureatów.

GALERIA WYRÓŻNIONYCH PRAC:

Zostali nimi:
Fot. 2 (Trend I: Po prostu żyć) Beata Świątkowska, Katowice, za pracę „Fruwające łóżko”
Fot. 3 (Trend II: Nowy pan kapitan) Tymoteusz Majcher, Nowy Staw, za pracę „Komodo-Latarnia”
Fot. 4 (Trend III: Akademia taktu) Aleksandra Jankowska, Supraśl, za pracę „Moja leśna szatnia – muchomory”
Fot. 5 (Trend IV: Sztuka kaligrafii) Dorota Piłat, Katowice, za pracę „Regał klucz wiolinowy”
Fot. 6 (Trend V: Wielka sprawa) Julia Powiecka, Knurów, za pracę „Turlak”
Fot. 7 (Trend VI: Biblioteka cyfrowa) Alicja Powiecka, Knurów, za pracę „MrowiskoCzytelnisko”
Fot. 8 (Trend VII: Pomaluj mój świat) Marysia Wilczyńska, Różanki, za pracę  „Żyrafa – fotel na kółkach”
Fot. 9 (Trend VIII: Trener personalny) Paweł Wolny, Katowice, za pracę „Regał iluzja”
Fot. 10 (Trend IX: Uwaga, reporter) Iga Tomczyk, Lublin, za pracę „Ciekawość świata”
Fot. 11 (Trend X: Niech żyje festiwal) Ida Sękowska, Białystok, za pracę „Łóżko – żaba”

Laureatom serdecznie gratulujemy!

Już 1 grudnia br. rusza konkurs „Spełnij dziecięce marzenia 2016” skierowany do młodych projektantów, w tym studentów lub absolwentów szkół i kursów projektowania mebli oraz wnętrz, a także do amatorów. MARCOPOL jako wiodący dostawca elementów złącznych dla branży meblarskiej wspierając wszelkiego rodzaju inicjatywy i eventy branżowe został także sponsorem strategicznym tego projektu.

 

Udostępnij to!

Odpowiedz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *