Kolejne wzrosty i inwestycje Marcopolu w II kwartale

Marcopol Sp. z o.o., wiodący producent i dystrybutor elementów złącznych podsumował swoją działalność w drugim kwartale 2015 roku, w którym firma osiagnęła blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu do sprzedaży z ubiegłego roku.

Dobre wyniki firmy w II kwartale br. są efektem wielu działań podjętych jeszcze w 2014 roku. Firma rozwija i unowocześnia sieć dystrybucji oraz poszerza swoją ofertę produktową i usługową.

– Rok 2015 jest dla nas rokiem dalszych zmian i dużych inwestycji w infrastrukturę produkcyjną, magazynową oraz obszar IT. Najbardziej cieszy mnie fakt, że te zmiany odczują najbardziej nasi Klienci. To dla nich jesteśmy i pracujemy. To oni ostatecznie ocenią efekty naszej pracymówi Piotr Pierowicz, Dyrektor Handlowy Marcopol

– Strategicznym kierunkiem rozwoju naszej firmy jest długoterminowa współpraca z przedsiębiorstwami produkcyjnymi z różnych branż. Jednocześnie nie zapominamy o naszych obecnych i przyszłych Klientach linii Simple® dla których dedykujemy nową i bardzo atrakcyjną ofertę Simple®, która w prosty i wygodny sposób pomaga zaopatrzyć ich sklepy i hurtownie, nie tylko w produkty, ale również w ekspozytory i materiały reklamowe. Pomimo zawirowań na rynkach patrzymy w przyszłość z dużym optymizmem. – dodaje Piotr Pierowicz

 

 

Udostępnij to!

Odpowiedz

Twój e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *